If God had wanted people to give blow jobs, he wouldn't have given them teeth.

sâmbătă, decembrie 20, 2008

Doi jurnalişti canibali, în mare dezacord şi totuşi împreună

Nu vi se par ciudaţi doi jurnalişti care semnează în tandem un articol care nu presupune nici o investigaţie prealabilă, vă întreb din pură curiozitate, no hard feelings sau idei preconcepute? Pe cei de la Pet Shop Boys i-am înţeles şi cred că mi-aş schimba punctul de vedere dacă aş afla că Găvan şi Dinu, autorii articolului Gigi Becali, către Steaua Bulgariei! din Click! - 20.12.2008 au şi ei veleităţi "muzicale". Aşadar repet întrebarea, dar strângând cercul suspecţilor: de care felie din acest articol s-a ocupat Găvan şi de care Dinu?

Până la elucidarea acestui mister, îi voi acuza pe amândoi de rele intenţii cu privire la Alexandru Piţurcă, fiul, un tip care, la drept vorbind nu mi-e simpatic, dar asta nu mă îndreptăţeşte să îl văd "tranşat", aşa cum îl prezintă tandemul de ziarişti de la Click! Iată şi corpul delict: "Nu are bani nea Gigi de aşa ceva, mai ales acum!”, a afirmat tranşat Alexandru Piţurcă, autor a unui hattrick pentru ŢSKA Sofia în octombrie 2006. " Cât despre dezacordul ce urmează, ce să mai zic, cei doi au chiulit împreună de la generală, prin urmare aveau de pe atunci o treabă împreună, sau, din spirit de solidaritate, unul îi apără fundul celuilalt. Na că deja subconştientul meu lucrează, ipocrit ce sunt, care încercam la începutul postului să vă conving de creierul meu "tabula rasa". Autor al unui ceva, masculinul prieteni, ce naiba!

Doar atât mai am de spus: credeţi în premoniţii? Atunci nu ne mai rămâne decât să aflăm epilogul telenovelei "valiza cu bani", cel puţin în ceea ce îl priveşte pe Piţurcă seniorul. Până la urmă poate tot se lasă cu o tranşare, nu?

0 comentarii:

  © Blogger template ProBlogger Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP